Komunální odpad – nádoby

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Komunální odpad – nádoby

  2. Základní informace k životní situaci

    Občanovi (vlastníkovi nemovitosti) nastane potřeba řešit nakládání s komunálními odpady
    u zkolaudovaného domu nebo vyměnit poškozenou nádobu, popřípadě shledá stávající počet nádob nedostačující potřebám bydlících obyvatel.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)

    Jakýkoliv obyvatel nemovitosti podle místa trvalého pobytu nebo podle místa, kde se trvale zdržuje, v případě rodinných domků především vlastníci.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Žadatel podá písemnou žádost, kde uvede, čeho se žádost týká (přidělení nádoby ke stavbě
    nebo novostavbě, výměna poškozené nádoby, přehodnocení stavu v počtu nádob k počtu obyvatel domu), úplnou adresu, počet obyvatel domu, popřípadě jiné okolnosti podporující žádost ( zdravotní stav, kojenci, přestárlé osoby a pod.). U obyvatel, kteří nemají trvalé bydliště – prohlášení o jejich pobytu.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Žádost se podává písemně nebo osobně.

  6. Na které instituci životní situaci řešit
  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Magistrát města Ostravy, odbor ochrany životního prostředí, Husova 1591/7, Ostrava-Moravská Ostrava, 3. patro, dveře č. 37 – Ing. Monika Kostihová tel. 599 444 915 nebo Jiřina Žambochová tel. 599 444 917

  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou
    1. Doklad k ověření totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas),
    2. Doklad o vlastnictví (výpis z katastru nemovitostí)
  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Čestné prohlášení o pobytu (lze stáhnout na stránkách magistrátu)

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Nejpozději do 4 týdnů od podání žádosti.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  14. Elektronická služba, kterou lze využít
  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje
  16. Jaké jsou související předpisy
  17. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
  18. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  19. Nejčastější dotazy na toto téma a odpovědi na ně
  20. Další související informace
  21. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  22. Související životní situace a návody, jak je řešit
  23. Za správnost návodu odpovídá útvar
  24. Kontaktní osoba
  25. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
  26. Popis byl naposledy aktualizován

    23.03.2015

  27. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno

  28. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace